domingo, 30 de diciembre de 2007

Casa Toño (Veigas-Somieu)

Bon descubrimientu el d'esti chigre, de casualida, como munches coses, un dia tando pela Pola guetando onde xintar alcontramos a una conocida que ye d'elli y mandonos a Veigas. El pueblin ye'l primeru qu'atopes cuando tires pa los llagos de Saliencia y elli mesmo, al pie de la caleya ta Casa Toño. Podemos definilu como un sitiu autenticu. Namas entrar alcontraivos cola parte de chigre, un barin de los de pueblu de tola vida, la sorpresa fue cuando entrugamos a ver si podiemos comer y nos pasaron pal comedor...pasando pela cocina!!. El comedor ye piquiñucu y la cocina nin vos cuento, casi tropiezo col sarten de picadiellu al pasar. El casu ye que, ya que pases perlli pues cuques un poco lo que la paisana ta faciendo y la pinta que tien. El comedor tien 4 mesuques y anque nun ta puestu mui alla, el que tuvieren los cazadores de la zona xintando elli daba bona espina. El chigre, de los que queden pocos, xintes lo que te pongan, con dos opciones de primeru y dos de segundu, nel nuestru casu habia ensala o pote y picadiellu o filete de xata de segundu, prebamos los 4, el pote perbono y el picadiellu esquisitu, la materia prima ye fundamental. Lo que nun nos ofrecieron fue caza, pero entiendo que nun tendrien porque dame na ñariz que tienen de cocinala perbien. Vino de la casa, postre (como siempre, yo suelo pasar del postre asina que los llambiones conmigo llevenlo crudo pa que-yos prebe coses), pan agua caserina y unos 8€ persona. Ya teneis otru qu'apuntar.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Gracies pola info, voi dir esta fin de selmana a Somieu y gueté nel to blog au xintar... La verdá qu'entro davezu nel to blog y ye de muncha utilidá.

Lo que si quería comentate, has poner, si se puede, un guetador nel blog p'asina meter la pallabra "Somieu" y asina salga darréu los chigres que recomiendes. De toes maneres norabuena y sobre too ¡GRACIES! pol to llabor.

Fartones dijo...

De na anonimu. Pasate perqui siempre que quieras. Espero que lo pases bien per Somieu, ye un sitiu perguapu y espero que Casa Toño siga como la vegada que fuimos, vamos bien, si nun ta bien, bilordialo, pa avisar, qu'estes coses ya se saben. Lo del guetador toi en ello, pero nun soi quien a facelu furrular..pucuñin a pucuñin!! :-)