martes, 8 de abril de 2008

El Pescador (Tolombreru de Riba-Cuideiru)

Pues non, nun me equivoque, queria falar del otru Pescador y equi va'l chigre. Percurioso, tando como ta'l panorama en Cuideiru esti ye un de los sitios nos que podeis xintar tranquilamente ensin mieu a que vos claven o comer de pena, a ver si nun s'estropia. De momentu paez que llibra, tien de ser porque nun ta'n Cuideiru pueblu, digo yo. El Pescador ye un hotelin (como'l de Tazones...en fin) del que nun teo'l gustu de conocer les habitaciones, pero lo qu'interesa ye que'l comedor ye afayaizu, con unos arcos de ladrillu interesantes y si vos toca cerquina de les ventanes, pues meyor. Ye bastante grande y lo que pues xintar, que ye? coño, pues pescao!! que pa eso tamos en Cuideiru, vos dais un homenaxe a base de bon pesacu de la zona, la vegada que fui di-y a la chopa'l llombu con un bon vinin blancu y saldreis a unos 25-30 € por tiesta, que nun ye na pa lo bien que se xinta. En fin, acordaivos qu'en Cuideiru hai dos sitios esti y'l de la Concha Arteu. Oye, si hai mas que lo comenten, pero ye que dame a mi que nun munchos mas. A ver si remonto'l vuelu colo de los chigres y me pongo les piles col blogue. Venga, ta mañana!!

No hay comentarios: