viernes, 18 de abril de 2008

El Sibarita (L'Arena-Sotu'l Barcu)


Sabia yo que diba dir per L'Arena mas vegaes de les que diba dende que teo un collaciu qu'anda perlli. El Sibarita ye un clasicu de la zona y facia bien d'años que nun diba y mira, prestome asgaya. Ente compartir un xinta con unos amigos, que ye lo mas prestoso, si la comida ye bona, presta'l doble. El chigre tien un comedorin grande, pero cola de xente qu'hai nun se te fai friu. Si te toca pal final prestate mas porque tas mirando pala ria poles ventanines amplies que tien. Amas de too esto, a lo que vamos, como ye que se xinta? pues perbien, podia ser d'otra manera, que los chigres cambien, pero non, esti mantien el tipu. Xintamos el menu de fin de selmana que de primer tiene arroz con bugre (la semeyuca fala por si sola, 6 raciones que sobraron claro). L'arroz perbien preparau con tastu a mariscu (ente'l bugre, los muxones y les cigales faciendolu bien, tien que notase), l'arroz taba nel so puntu, nin caldosu, nin secu, como me presta a mi y cocinau tamien con un pucuñin de pimientu. De segundu yo tire pol bacallau, tamien mui rico, nel so puntu, a mi prestmae con otru tipu de pistu, menos pasau pol chinu, pero mui rico. Frixuelin con chocolate y Terras Gaudas de compaña. 30 € persona. Hala!! a disfrutalo colos collacios. Por ciertu, anque se fume, notase qu'agora cada vega fuma menos xente, nel comedor solo un taba n'ello, asina que nin fumu, nin na, en principiu ensin problemes pa lleval a lo neños.

5 comentarios:

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Bego MM dijo...

Fui hace 15 días. No me gustó. Todo muy salado, demasiado avecrem

Fartones dijo...

Hola Bego
Ye lo que tien el pasu'l tiempu, prestenme estos comentarios porque asina actualicense los sitios...si yo nun voi dende abril de 2008 y tu fuiste hai 15 dies, bien pudieron tener un mal dia o ser asina de malu ya permanentemente. Tendre d'entrugar al collaciu de L'Arena que solia ser un habitual pa ver que ye lo que pasa, si torno pa mal ya lo pongo equi :-)

PAL dijo...

Depende de lo que se coma.

El arroz con bogavante es lo que hay que comer. Y digo "hay" porque es una obligación.

Sin embargo, el segundo plato mejor no pedirlo, suelen ponerlo salado, es cierto.

Y mejor que mejor si se va entresemana, los fines de semana y fiestas sinceramente es un horror de la cantidad de gente que hay. Solo fuí una vez y me dió la sensación que la calidad del arroz disminuía un pelín.

Fartones dijo...

PAL
Lo primero ye dicite que t'afayes perqui mas vegaes, que presta que la xente participe y de les sos opiniones.
Si mal nun m'alcuerdo creo que fui de domingu y habia un monton de xente, pero quede con bon recuerdu del arroz, asina qu'ente selmana tien que tar meyor :-)