domingo, 7 de diciembre de 2008

Los Llaureles (Miangues-Cabranes)






Esti fin de selmana salen dos posts, esti y'l de la Maleta'l Llocu, espero que vos gusten. Salu!

La costume ye la costume y si un dia ta guapu y nos da por tar per Cabranes, nun hai na meyor qu'entamar col vermutin con angostura y corteza de naranxa del bar tienda de Ca Suarez en Santolaya, hai costumes que nun se deben perder. Dende ehi tiramos pa Miangues, pueblu que tuvu abandonau nel so momentu y qu'agora, amas de vecinos, tien una casa de turismu rural na que preparen comida hispano-cubana (gracies a Mickelson por bloguear esti sitiu, ensin dulda un sitiu perprestosu). Al acutar el dia anterior daste cuenta de que ye un situ especial, de manu avisaronnos de qu'al ser festivu esi dia y'l siguienti, nun tenien muchu qu'ofrecenos, asina que zarramos el menu por telefonu y quedamonos ensin prebar el menu cubanu, pa otra. Al pueblu llegase per una pista dende Torazu, unos 800 m (ideales pal mio coche, madre mio que botes) en llegando alcordamosnos, instintivamente del xapones de Fuentes, una casa de turismu rural con cocina diferente, n'un sitiu perguapu, y tamien del porque del nome (Llaurel dizse en poques partes d'Asturies, pero si, hai tres lloreos descomunles de lantre la casa, un d'ellos d'unos 150 años!). Como ye obligacion, na casina por dientro predomina la maera, el termochip y la piedra, pero con muebles mas modernos que nun recarguen la casa, col comedro nel mesmu llugar que'l salon. Tabemos solos asina que Josa (el dueñu) sentonos na mesa mas grande que tenien (pa ser dos podiemos xugar al fubol elli). D'entamu la casa punxieronnos morciel.la dulce canaria, perbona, diferente col toque canela y les almendres y un pate de frutos de mar con alcaparres perbono (semeya 2). De primeru ensalada de parmesanu con tocin fritu, ñueces y llechuga, traxeronnosla en dos platos distintos (semeya 3) y les raciones nun yeren piquiñuques, nin de lloñe, asina que los fartones, tranquilos. De segundu un par de dorades de racion, de pisifactoria, pero bien fresquines y bien orixinales, rellenes de verdures en trocinos piquiñucos y un pelin de chorizu. Amas, a mi nun me gusten los pexes cocinaos con nata, pero teo de dicir que les dorades llevaben un pelin de nata, la xusta, pa poder disfutar del sabor del pexe y amestar tou'l rellenu, perbones y orixinales, con unes pataquines frites piquiñines per riba. De postre (yo un soi llambion, pero venia incluidu) pudding de frutes, un flan con trocinos de pases y otres frutes, pa mi bien porque nun yera dulzayu. La carta de vinos ye curtia pero ta bien, nosotros (yo mas bien) bebimos un Ribera Crianza 2004, La Obra, que nun conocia, pero que mos presto que nos lu presentaren. Gran sitiu, perprestosu al que volveremos y ah!, cafes y vino incluidos, 27,5€/persona!!

30 comentarios:

MICKELSON1975 dijo...

Me alegro que te gustase, hay que ir conociendo sitios originales que todavía tiene que haber muchos sin descubrir.

Fartones dijo...

Si que nos gusto, si. Paez ser que son amigos de Eduardo y Key (del Xapones) y creo qu'hai una danesa intentando montar un chigre hindu n'una casina de turismo rural pela zona de Fuentes tamien...en fin, ye una de les coses mas prestoses que tenemos los fartones...el viaxar!

Antonio Lopez dijo...

equi voi dir, y ya nun pola xinta, sino pol sitiu, por dir a llugares distintos y que nun conozca naide, bono, menos mickelson y'l farton :-)

Fartones dijo...

Nun vas arrepentite, ye perguapo y xintase perbien

Anónimo dijo...

¡Hola a todos!

De dos en dos si señor. Sobre LA MALETA todavía no tengo una opinión clara sobre su comida, necesito un par de veces más para decidir "si me gusta o no", aunque difiero por completo con lo de los callos, para mi no son malos, pero tampoco impresionantes, yo soy muy especial con los callos, me gusta con la salsa más espesa y con mucho morro y pata. Es espectacular su bodega, yo nunca había visto una carta tan extensa hasta ver la de LA MALETA, simplemente impresionante.

Sobre LOS LLAURELES me quedo con las ganas de ir, esta temporada va a ser complicado pero intentaremos lo antes posible, si lo ponéis bien MICKELSON y tú seguro que me gusta.

Un saludo.

GUAJE

MICKELSON1975 dijo...

Un hindú en Fuentes????????'
Para que digan que no quedan valientes...

Fartones dijo...

Nun se si en Fuentes, pero polo que me dixeron per esa zona :-) y si, entovia hai xente con un par!!

Fartones dijo...

Guah.e
Ye que coincidio que Maria paso pela Maleta esti fin de, eso si escaeciose-y la maquina de retratar, la siguienti vegada unes semeyines. De los callos nun pueo falar, nun fui nunca, pero yo toi como ella, a mi gustenme los fuertes (Casa Monchi), los seles (Casa Telva, Ca Lin). Si te van los fuertes pasate por Valdesoto al Monchi.

Anónimo dijo...

Queda apuntado, que lo de perderse por Cabranes tiene su gracia. Para hacerme una idea (o para que lleve el coche otro): la pista hasta el sitio ¿qué intensidad en la escala "Molín de Mingo"? Es lo más aproximado que puedo conocer, supongo.
De La Maleta no digo nada porque ese ya está en nómina. A veces hasta voy a comer, si es que los vinos me dejan tiempo :-)

Fartones dijo...

Jorge
Un pelin peor, pero como ye mas curtia...esta ye la tipica caleya con herba na meta, dellos baches y dellos tramos de formigon, el problema fue que llevamos el mio coche que tien unes suspensiones "deportives" y vamos, 800 m con baches nel mio coche dan pa volver al dentista reponer los empastes :-)

Anónimo dijo...

Muchas gracias. Ya me hago a la idea. Veremos; igual hasta un paseo desde Torazu, si el tiempo ayuda.

Fartones dijo...

pues mira, vermutin na Hosteria y dende l'helipuertu, mirando pa baxo a mandrecha, esa ye la pista que tis de coyer, pa que te faigas una idega "en campu" :-)

Tony dijo...

Los Llaureles le tengo yo ganas hace tiempo gracias Mickelson1975.

Ahora hasta despues de las navidades no creo que pueda escaparme ya.

Una pena, pero caerá ...

Fartones dijo...

Nun hai na como un buen explorador que vaiga'l primeru a los sitios, esti Mickelson, ye un crack.

MICKELSON1975 dijo...

Fartones, tengo gana de pote mañana, una recomendación y que no tenga que desplazarme mucho...

Fartones dijo...

Mickelson, nun se dende onde te desplaces :-)
Ta'l dia como pa garrar el coche, hai una ñevada!!. Si tas cerca d'Uvieu el Fondin de Brañes ye una opcion, pero con esti dia igual nun pases...Si tas per Cabranes la Lonja ye otra, pero tien que tenelu nel menu de güei, llama primero. Na Maquina de Llugones nun se si fain pote, yo siempre pido fabada...Ye lo que se me ocurre, porque al Altu La Campa nun se te ocurra acercate :-)

Fartones dijo...

ah!! yo güei teo xinta colos collacios (si puedo salir de casa) nel Michem y ta'l pote encargao. Onde xinten 17 xinten dos mas, asina que ye otra opcion...

Antonio Lopez dijo...

paezme que mickelson sal de xixón.
yo voi xintar a casa los suegros, un corderu que fai la mio suegra que mete mieu (el corderu y ella son de pen.afiel, asina que entiendense bien h.e h.e)
farton, como lo ves pa xintar el llunes en el fartuquin d'uvieu???? llei el tu post y parez que nos prestara abondo :-)

Antonio Lopez dijo...

farton
a ver si vas llevar un sustu y vamos tos p'alla h.e h.e y apicalamos el michem :-D

Antonio Lopez dijo...

farton
ta empezando a trapear en posada :-)
agora mesmu cae n.eve q'asusta

Fartones dijo...

Pues yo prometia un post del Michem pa mañana, pero...va ser que non, d'equi solo se sal coles cadenes y nun teo y suigui ñevando...Los mios collacios que van de Xixon nun tendran problemes porque'n Villabona nun ta ñevando (ta baxo, 156m) asina que voi quedar coles ganes.
Antonio, el Fartuqin quedame lloñe y teo pocu tiempo pa xintar ente que voi y vuelvo ya lu perdi. Pero gracies, ye un bon sitiu, quedareis bien, su nun camudaron, que nunca se sabe. A la ver'l Fartuqin teneis Ca Suso pa una ocasion especial :-)

Fartones dijo...

Postdata...mañana a lo meyor faigo un post con una xinta en casa y la ñeve h.e h.e...por ciertu Anotnio, disfruta del corderu y podemos quedar na Venera cualisquier dia, esi vienme bien

Antonio Lopez dijo...

esperamos ese post como llocos :-)
fice un tocinillo de 24 yemes h.e h.e, de pites llibres, vamos morrer la mio familia y yo del colesterol esi h.e h.e

Antonio Lopez dijo...

que paso col post esi d'una xinta en casa y la ñeve???? ;-)

Fartones dijo...

Nenu!! yera broma, pero prometo apurrir una semeyina del prau ñevau nel siguienti post :-)

Antonio Lopez dijo...

calla ho¡¡¡¡¡¡ yo que taba como lloco por ver una semeya dela famosa nel mundu enteru furagaña al llombu'l farton ;-)

Anónimo dijo...

¡Hola Fartones people!

Excusarme esta temporada que no aparezco mucho por los blogs astures, como ya requetecuento cuando participo, estoy super liado.

Ya comenté en el blog del Dile que poco salgo, la última un mal cachopo en Viella, y una ensalada que ni fú ni fá, a mi que me encantan y que difícil es encontrar una de calidad y con buenos ingredientes, en platos como este es cuando creo que me he vuelto gili del todo y he traspasado la linea sibarita por la de repugnante, ¿Doctor qué me pasa?

Un gran gran gran abrazo a todos.

Fartones, tenemos que atosigar a Antonio para que abra SU BLOG para el año que viene, cuantos más mejor, Antonio dime algo, responde en estos fueros malandrín.

Guaje

Fartones dijo...

Antonio
Saldra, dalguna vegada sacare-y una semeyina y la pondre perhi, onde'l sibarita.
Ah! y apoyo'l al Guah.e pa que entames con blogue propiu. Antonio entama ya!

Guah.e
Si, doime cuenta qu'estes feches tienen de ser complicaes pa ti. Mira pel mio llau gran xintada na Corrada L'Obispu güei, ya la blogueare porque agora teo semeyes y'l post que teo ye vieyu y nun tien semeyes, pero los precio siguin perhi.

Antonio Lopez dijo...

nun me joder que si me lo pidis nun puedo negame jejejejeje y nun m'apetez un pijo, pero a ver que pasa l'añu que vien :-)

compangu dijo...

Antonio,
Con lo que te vien esti próximu añu, vas tener tarea abondo. :)

Fartones,
toy deseando lleer esi post de LA CORRADA, a ver si hácesme cambiar la opinión que quedome de la cabera vez