domingo, 30 de mayo de 2010

El Rompeolas-El Rompefoles (Tazones-Villaviciosa)




¿U la felicida?. Hai xente que ye feliz tou'l dia y nun se sabe porque, hai xente que nun ye feliz nunca porque necesiten munchu y hailos, como yo, que d'arreu sorrien, miren alrodiu y piensen "esto ye vida" y sientense felices un ratiquin. Nun ye una cosa solo lo que lleva a esi estau, mas bien la conxura universal que fai que pequeños fechos arrexuntense nel momentu precisu, la compañia, el dia, el solin, la xinta, la mar...nun se, depende'l momentu. Estes, otres o toes xuntes, eso foi lo que mos paso'n Tazones un domingu caulisquier d'esti mes de mayu.
Nun hai munches mas razones qu'espliquen lo bien que tuvimos. Unes gambines a la plancha (la mesma plancha na qu'a mi siempre se me pasen un plizcu mas) col puntu perfeutu, xugosines, xustes de sal, un tamañu guapu, una racion suficiente y un tastu mariñan que daba gustu (semeya un). Un rubiel pa dos persones, al fornu, que nun entraba nel platu, con una salsina con un plizcu de tomate y otru de pimientu, un detalle raru pa un chigre de zona turistica como'l de emplatanulu sobre la marcha quitando-y les espines y, por supuestu, un bichu que taba de muerte (semeya dos).
Sol, tres botellines de sidre seleicionao d'Orizon (Novalin), el nuesu Cantabricu como un platu, otra vegada'l sol, dos cafes con xelu y un "güei puen da-y pol...a la crisis". Los 35€ por cabeza fueron pa la Mastercard, el restu, impagable.

7 comentarios:

Antonio Lopez dijo...

yo nel rompefoles nun perdono los calamares, toi envizcau a ellos nin
xintase bien ehi, pero hai que tener cudiau con lo que pidis fuera carta porque hai vegaes que no tienen dolimientu ...
lo meyor ye dir al escurecer, pa cenucar y dempues de la xinta pegar un calonin na playina
eso ye vida, si señor!!!!!!!!!!!!

Jorge Díez dijo...

Has estado ágil para hacer esto justo a tiempo, antes del calor y los turistas. Así, sí ;-)

Manu dijo...

Acabes de levantame la moral, hoy duro lunes, despues de leer esti post tan optimista. Entrome el sol y el mar y la sidra y el pescao, de golpe, pol ánimu.
Gracies.

Fartones dijo...

Antonio
Selo, selo, pero siempre pue entrugase primero'l preciu :-). Los calamarinos frescos del chigre tamien me presten munchu. Por ciertu que tienen un cabrales pal postre que ta perbonu tamien.

Jorge
si, si, pero por si acaso acute primero y nun fixe nada mal!!!. Ah!! gracies pol .pps ta perbien, anque yo nun falo portugues entiendese too :-)

Manu
prestame munchu eso, ho!! saliome asina, nun se pue tar agobiau tou'l dia :-)

compangu dijo...

A mi eso del desespinao me llegó.
Lo que me temo es que durante junio-julio-agosto-septiembre va a estar jodido el tema.

Pero nunca se sabe

Sibaritastur dijo...

Guardo un grato recuerdo de hace unos años, en la playa a la dcha según bajas, creo que se llama así, la Playa.
Fué una parrillada de pescado y mariscos, no se que diría hoy ya que me hecho mas exigente si cabe pero me había gustado mucho.
Un lujo esa comida, lástima que el riego fuera con sidra, jejejejeje

Fartones dijo...

Compangu
y tan jodido. Yo acute y entovia yera mayu, munchos turistes non, pero col dia que facia tuvimos toos la mesma idega de dir xintar a Tazones

Sibarita
Llamase asina, La Playa y xintase perbien. El problema d'esi chigre ye que'l sol casi nun-y pega y la casa fai solombra sobre la terracina, vamos, que pa xintar fuera tase mas agustu n'otros :-)

Ye curioslo lo de Tazones, zona turistica na que alcuentres bonos chigres, podien deprender d'ello n'otros llaos (ocurrenseme Cuideiru o Llanes)