jueves, 30 de junio de 2011

Naguar (Uvieu)

Ganes y-tenia al nuevo chigre de Pedro Martino. Nun tan nuevu que ya paso tiempu dende que lu abrio, pero yo nun fuera capaz de dir hasta l'otru dia. Tampoco ye qu'una xinta de trabayu fuere la meyor manera de conocer el sitiu, pero mira, los veceros tamien y-tenien ganes asina qu'aprovechemos toos a dir.
Como digo, ganes tenia de dir a naguar al Naguar y esfrutar viendo pasando platos.

El chigre ta situau nel antigüu llocal del Don Helmut na Avenida Galicia. Centricu ta, anque quiciabes nun ye'l llocal mas afayaizu pa montar na ya que nun tien denguna ventana hacia fuera el comedor y pa mi, el fe-shui esi ye importante pa xintar, fen-shui que tampoco tuve na mesa que mos punxeron xustu nel centru del comedor rodeau del restu meses.

Too esto, como nun yera una xinta romantica, escaezse cola comida, que me presto munchu. Si llego tar cola muyer igual toi incomodu tol ratu y nun me prestarie tanto. Como habia cierta confianza colos veceros (dellos seguidores del blogue) dexaronme hasta facer semeyes.

Entamemos al mediu con unes gambes "gabardina" con ali-oli. Digo "gabardina" ente commilles pa que vos faigais una idega, porque'n verda tratabense d'unes gambes perfresques rebozaes, pero con un rebozu finu que paecia mas el d'unes crocretines bien feches que non el tipicu mazu que te ponen coles "gabardina" de tola vida.
Realmente intersante contrapuntu con una salsa ali-oli que dio pa que la xente fixera barquinos nel platu, vamos, pa moyar. 8 gambes perbones.



Siguimos con unes estupendes crocretes cremoses de picadiellu. Realmente bones, dempues de les de Casa Marcial y La Salgar les meyores crocretes que xinte. Orixinal interior cremosin y con un tastu imprsionante a picadiellu del bonu, porque nun se me repitio, que ye lo normal si tien mas grasa de la cuenta. Avisu a navegantes, si nun quereis que'l restu la xinta nun vos sepa a na, partii la crocreta y dexaila enfriar un plizcu...cagüen mio mantu!!! que peligru.



El caberu platu al mediu foi una paletilla de gochu ibericu (nun-y saque denguna semeya) perfina cortada y con un tastu mui ricu.

Pasemos a los segundos que fueron unos papos de xata, salmon afumau, el platu de cociu del menu del dia (cociu garbanzos) y'l mio del que falare dempues. Nun prebe dengunu pero tolos xintadores dieron los parabienes correspondientes a la comida. Tolos platos con una presentacion perguapa.







De lo que si puedo falar ye de los mio callos a lo Martino. Platu conociu y fuera de temporada, pero prestome la de Dios porque facia muncho tiempu que nun los tomaba y francamente estos taben pa rellambese. Picantinos, tirando a seles de tastu, perfeutos de puntu y cortaos en trocinos tirando a peuqeños. Un poco d'estra de guidillina de la qu'a mi me presta y unes pataquines qu'en vez de poneles n'un aparte ya venien enriba los callos. Rellambime y puntu.



De compaña tomemos un Dominio d'Atauta crianza 2006. Un Ribera de la mesma casa que los Rueda mas prestosos que se fain n'España (pal mio gustu) que son los de la familia "Naia" (K-Naia, Naia y Naides). Rico, magar que'l pa mio gustu un poco sele de tastu, igual por les guindilles, pero pa la varieda de platos qu'habia na mesa acompaño perefeutamente. Un descubrimientu pa mi, la verda.

Unos cafetinos y unos 37€/persona que me paecio correutu.

Un sitiu pa repetir solu o con xintaes de curro que vas quedar como un campeon, pa dir cola pareya ya nun lo teo tan claro, pol sitiu en si, pero si escueyes la mesa y te puen poner n'una esquina meyor.

23 comentarios:

Zuhur dijo...

Muchas gracias por el dato, D. Fartón, desconocía que los de Atauta y los de La Seca tenían casa común.
Lo que sí sabía es que, al menos, AV + Bodegas y Productos Selectos comercializan juntos ambos productos.

Fartones dijo...

Creo que si, polo menos si pon Vd Dominio de Atuata n'internet tienen la mesma comercializacion y diria que son del mesmu dueñu.

Fartones dijo...

Mire Don zuhur. www.dominiodeatauta.con lleva a la paxina de avanteselecta.com. El dominiu avanteseleccta.com ta rexistrau a nome d'una socieda d'inversiones gallega propiedad de Manuel Jove, que creo que tamien ye'l dueñu de les bodegues de Atauta. Les bodegues Naia tamien son d'el y parez ser que les de Nora de Rias Baixas, tamien...investigacion cutre que llamase a esto :-)

Morgenstern dijo...

Que ganas le tengo y que buena pinta tiene todo en este local, gracias por la reseña Sr. Fartón!

Fartones dijo...

Pues si Morgenstern, la verda que xinte perbien. Lo unico que nun me presto del sitiu ye'l llocal, nun me da mas. Esto situau n'un llocal mas espacioso y con ventanes sedria mas afayaizu :-)

pululante dijo...

Estuvimos ya un par de veces ahí. La carta no es muy amplia pero todos los platos que probamos están muy buenos. Son más bien del tipo "tapa" más que platos principales.
Eso sí, de muy buena calidad como por ejemplo el salmón.
Buen sitio sin duda. Un detalle es que tienen la cocina completamente a la vista del cliente aunque no se ve desde todos los sitios

Fartones dijo...

podiemos llamalo asina, anque haiga platos, platos y non tapes. Digol porque los mio callos nun yeren de tapa y los garbanzos tampoco. Eso si, el salmon si que me lo paecio :-)
Por ciertu, dende la mesa na que taba nun se veia la cocina. De toes formes, rico, taba too rico.

Toni dijo...

Pues a mi no me gusta na que se vea la cocina. Estrésame ver a toa la brigada trabayando y yo ahí fartándome. ;-)

Fartones dijo...

Pues pide la mesa "pa tras" que digote yo, que dende elli nun se ve na de na :-). Vamos, yo nin me di cuenta de que tenien la cocina abierta!

Jorge Díez dijo...

Desde luego, no os conformáis con nada ;-)
Si os concentraseis en el plato no os preocuparía si la cocina está abierta, cerrada, velada, insinuada, es virtual, un teatro de sombras o qué.
En cuanto a las vistas, qué quieres que te diga. En plena Avenida de Pijilicia prefiero que no haya ventanas. Hasta un biombo me haría falta a veces...
Al margen de eso me alegro de que la comida funcione.

Fartones dijo...

Hai que lo ver!!. Como somos!!! home, les viste a l'avenida Galicia pues non son mui alla, pero agradecense ventanes a l'esterior que quies!!. Lo de la cocina, particularmente dame igual :-)

Zuhur dijo...

Referencia: "El Risón de Peñamar" (Castropol)
Hace diez días cuando regresabámos de realizar un interesantísimo recorrido por las Rías Altas (tramo Ribadeo - A Coruña), paramos para almorzar en la marisquería - restaurante arriba citada.
Nos tomamos de menú:
- 18 ostras de AcuEo
- 1 excelente y abundante sargo al horno, del que tuve que despedirme, con harto dolor, de la mayor parte de sus sabrosísimas patatinas de acompañamiento, pues ya no cabía más.
1 - Botella de sidra ya que todavía me quedaba por delante atravesar Asturias y Cantabria y no era probable que la Santina, mediante otra intervención milagrara, me salvara con su mediación ante la Guardia Civil de Tráfico, como ocurrió con anterioridad en Cudillero.
2 - raciones de arroz con leche a nivel de los buenos asturianos.
- Pan, café e infusión.
La cuenta ponía: 68,40 €
Ambiente excepcional, disfrutando de la brisa, al lado de la ría, en un día radiante, pero muy caluroso.
La única nota discordante, unos cuantos politicastros en la mesa del al lado, empeñados en que se enterasen hasta los de los de Ribadeo que tras las últimas elecciones, y anque ellos no habían ganado, iban a tener, todavía, más poder que antes. ¡¡Qué cruuuzzzzz!!
En resumen: Un local ideal para disfrutar de su ubicación, dotado de gente dispuesta y amable, con excelente producto y muy bien procesado.
Muy grata impresión.
Cordiales saludos.

Fartones dijo...

Don zuhur!!
Como me presta que entrare Vd N'Asturies con bon pie. ¿Esi ye'l de maera que ta pela cai del puertu en Castripol, verda?. Siempre que voi pela zona ultimamente ye a la hora del cafe, asina que nunc xinte ehi, eso si, el sitiu mirando a la Ria ye impresionante. Bon apunte pa una visitina o escapada pela zona.
Lo de la sidre tuvo bien hai que tener cuidadin colos verdes en branu!, ¿como llibro en Cuideiru, por bon paisanu? ;-). Fuera de coña, esa carretera nun ye afayaiza'n branu, munchu traficu, hastan nun tener la pista finada ye abondo peligrosa.
Por ciertu, a esos politicos (nun me voi equivocar siendo'n Castripol) mandalos el fiu d'un ex-presidente de gobiernu y ex-ministru franquista que, permitame Vd. abandonaron el so partiu de siempre y'n Castripol debieron sacar namas qu'un o dos conceyales...pero como ganaron n'Asturies....

Fartones dijo...

Digolo, porque dichu personaxe'n Castripol ye "mui qeuridu" por toos, non mas, non poles sos idees politiques que son suyes y, por tantu, mas que respetables :-) y a mi nin me va, nin me vien, pero nun m'estraña que-y diera la xinta :-)

Jorge Díez dijo...

Precisamente este pasado fin de semana me zampé yo un arroz estupendo en El Risón. (Comentario más amplio en Los Diletantes.) Agradable y abundante.

Fartones dijo...

jaja Xurde, eso llamase publicida encubierta!! ;-)

Jorge Díez dijo...

Coño, tienes razón... ¡del Risón! El próximo día que me inviten al postre ;-)
Además no es encubierta, es en cubierta, que luego tocó ir a liarla en una lancha por la ría del Eo :-))
¿Ves cómo es mejor que me limite a Oriente?

Manu dijo...

Vaya fame que me entró, cenaba de buena gana esos callinos.

Fartones dijo...

jaja Xurde!! :-)
Pero yera de los diletantes!!! :-)

Manu
Pues nun te cortes, pilla unos callinos :-)

Jorge Díez dijo...

Ya, ya; ya lo habia pillao ;-)
No es eso, es que me vuelvo tan vago que no me apetece repetir los comentarios. Al final ya sabes lo que importa: el arroz, el arroz... taba bueno, coño. (Ergo El Risón puede ser buen sitio)

Fartones dijo...

Pues si'l arroz taba bonu y amas tase n'un sitiu con eses vistes.merez la pena prebalu.
P.d: ya sé que Lo pillares, nenu!

Chela dijo...

Allegrome abondu que te prestara, con eso sólo ya vese recompensau l'esfuerciu y el trabayu duru.La proxima vegada que t'arrimes a pinchar algo saludanos na cocina, con que digas "el de les cerveces", ya sabrán por quien preguntes jejejeje
Haiga Salú

Fartones dijo...

Coño Chela, nun sabia que trabayeres ehi. La prosima pego un glayiu na cocina, nun lo duldes :-)