jueves, 26 de julio de 2012

Plaza (Nava)

La crisis ye la crisis y'l nun salise de los tiques restauant ye lo que fai que lleve parau mas d'un mes esti blogue. Al casu, qu'un dia ye un dia y'l dia de la fiesta la sidre de Nava saltemosnos (porque sinon tendriemos que salinos de la folixa) la nuestra propuesta de xintar colos billetinos de monopoli. El llugar escoyiu foi'l centru del maraballu, na sidreria Plaza (vamos, na plaza de la Casa'l Conceyu). La terraza taba a tope y dientro decidimos quedar na barra con unes botellines de Foncueva (nun munches, un par d'elles) y pedir de picar. Anque tuvieremos varies vegaes tomando sidre nunca tuvieremos cenando, asina que la primera sorpresina foi una carta cuidada con entraes curioses como la que escoyimos primeru. Tostes de quesu de cabra con cebolla carambelizao per riba y un toque de carambelu de vinagre.
Mui riques, pegaben-yos mas unes tostes mas fines, pero ye que tamos en zona de buen xintar, ho!. De lo que si nos dimos cuenta foi de que'l tamañu de les raciones yera perimportante, asina qu'entamamos a pensar que'l segundu (que ya lu teniemos pediu) igual diba ser un poco munchu. Y asina foi, a falta de calamares a la plancha pedimos unos potarrinos na so tinta. Impresionantes, la receta de tola vida cola tinta y la cebollina. Too bien guisao pa da-yos esi tastu inconfundible de siempre. Tamien tenien el puntu de duru xustos y yera una pedazu de racion. ¡Vaya fartura pa dos que nun tenien fame enantes de sentase!, pero claro ¡nun diben quedar elli!.
Como vos conte, un par de botellines de Foncueva, un cafe con xelu unos 15€ por cabeza, preciu que pa tar en meta de les fiestes grandes y magar de tar en barra (sentaos, eso si), nun nos paecio caru. Sitiu prestosu al que tendremos que dir, cuando pongan tiques, a cenar en una mesa como tou'l mundiu :-)

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Muy buena pinta el contenido de esa cazuela, y parece abundante. La sirven con las patatas?
La sidra Foncueva, es una de las que me gusta tomar últimamente.

Un saludo, Jess.

Fartones dijo...

Hola Jess, pues si, ponenles con unes pataquines frites de verda cortadines en trozos gordos. Escaecioseme ponelo, pero como salieron na semeya na fuentina a la vera de los potarros, nun-y di importancia.
De la sidre, que te voi dicir, presta asgaya Foncueva, asina que si en dellos llaos la tienen, hai que lo poner.
Afayate mas perqui!

Unknown dijo...

Prescindiría del "entrante" porque es algo que ya me aburre, pero esos potarros parecen cosa fina. Y la sidra suele ser de las buenas.
Nava, en proporción a su tamaño y movimiento, mima de veras su bebida. Deberían mirar más ese ejemplo otros sitios.

Fartones dijo...

Nun solo Nava ye piquiñina, sinon que ya un poco muerta (quitando les fiestes de la sidre y poco mas), asina que'l tener una hosteleria decente ye mas d'agradecer y la sidre tratenla perbien en tolos llaos.

Unknown dijo...

Qué pinta tienen les tostes de quesu cabra! buf, qué fame dan!

Fartones dijo...

Eso ye que nun cenaste entovia!!! y si, taben bones!
Afayate mas perqui!!

David Castañón dijo...

Qué bona pinta!!!
soi fan absoluto de Foncueva!

jose dijo...