viernes, 19 de septiembre de 2014

A Gaivota (Ferragudo - Algarve -Portugal)

Ferragudo ye'l pueblín que vese dende Portimao al otru lláu del Riu Arade, menos turísticu que Portimao (lo que nun quier dicir que nun lo seya) tien una plaza peranimada de nuechi con un montón de chigres y bares n'ella y alrodios, onde poder tomase una caipiriña munchu más barata qu'en otros pueblos de la zona (en Carvoeiro, por exemplu, que ye un pueblu fechu pa guiris, los precios nun son nada portuguesos).

A mi prestame baxar hasta la plaza pela mañana a mercar dellos pescadinos para cenar,  magar que n'esti casu tabemos tan agustu que decidimos cenar los 4 na terracina del A Gaivota, ensin munches espectatives  previes, solo aparovechar la nuechi y la bona temperatura en un "sobre la marcha" de los que tantu presten en vacaciones.

Sorpresa agradable dende'l puntu de vista gastronómicu, too percenciello, nun busquéis complicaciones que nun ye'l sitiu. Los mayores xintemos dos dorades de ración, pero xabaces, a la plancha; Perbien feches, col pelleyu turriadín y la sal xusta, el puntu un poou más pasáu del que la ponemos perquí lo que ye normal ellí al pedir un "grelhado",  4 ayos pa decorar per riba y cuatro verdures perfeutes de puntu. Ensin más, perprestoso.


Los neños tuvieron diferencia de pareceres na eleición y anque dengunu de los dos son grandes comedores (de cantidá) hai vegaes, como esta, que cuenten como mayores a la hora de pidir, que la playa y l'agua dan una fame de la virxen.

La esfamiada pidió un "cachorro" (perrín caliente) que nun taba fechu como tais pensando, yera una pedazo de salchicha metida dientro de una fogaza de pan de verdá que nun l'asaltaba yo y de la que sólo dexó un mínimu de pan cuando finó cola carne.

Don sibarita decidió llantase una docena de gambes a la plancha que taben pa rellambese y de la que la madre y yo sólo pudimos dar cuenta de una cada un, grrr :-). Prestoses, mui riques y de bon tamañu.



De compaña un vinho verde, de verdá que equí entren solos con esti calor, creo que un Gazela pero andaben toos al mesmu preciu, una botella d'agua grande, 2 xelaos de Frigo (Olá) y dos cafés con xelu. Siento insistir, 23% de IVA y menos de 13€ por cabeza, la cuenta nun llegó a los 52€.

Si tais pela zona recomiendovos dar una vueltina per Ferragudo un día, que por ciertu nel Carmen n'agostu tienen una prestosa procesión mariñana de barcos.





2 comentarios:

David Castañón dijo...

Coime, y eses lluces azulones? que tan poniendo bacalau amás de nos platos, na música de fondu? jaja

Fartones dijo...

Home, de nuechi, al aire llibre y col movil carraca (que'l otru quedose ensin batería) pudo salir cualisquier cosa :-). Nun descarto l'efeutu de les dos caipiriñes previes ;-)