lunes, 16 de marzo de 2015

Herbé (Valladolid - Castiella)


Fin de selmana mediu, mediu, ye dicir, parte de trabayu estirau un poco más por placer que nos llevó la nuechi del sábadu a nun poder comer nel sitiu que nos recomendaron (El Peso) y que decidimos cambiar xuto por el chigre que ta a la ver, el Herbé.

La verdad que una sorpresa interesante, sinceramente, la parte de bar nun llamaba gran cosa pa quedase a cenar (y eso que taba enlleno de xente picando y tomando vinos), pero nun yera mui afayaizu. Sin embargu, el comedor, bien dixebráu y aisláu del ruidu del bar, resulta piquuiñin y más agradable, ye otra cosa.

Nun miremos nin la carta, díbemos con ganes de llechazu (bono, pa ser sinceru yo) y por recomendación del camareru (peramable) entamemos con una de setes plancha con chorizu. Raru l'amestu, pero resultón, setes perbones, xugosines a les qu'hai que poner el "pero" de la temperatura, taben templadines, nun calientes, pero por el tastu inclínome a pensar en una mala medición de tiempos pa nun tener qu'esperar munchu por el segundu, que non en un calentón mínimu de fornu nel caberu momentu. Bien, una ración prestosa.



De segundu, el llechazu D.O. que nun tenía pero. Puntu perfeutu, xugosu, carne que se defacía y el turriadín esterior del pelleyu. Lo dicho, prestome asgaya y fízome escaeceme del de la nuechi anterior onde quedó demostrao que por más que'l productu ten D.O si nun hai mano na cocina, nun hai na que facer, eso sí que'l productu seya bonu ye una garantía.

Na semeya el mio emplatáu, sobre un platu d'esos que permiten mantener el calorín de la pieza mentantu te dura'n platu...que nun foi munchu tiempu :-)



De compaña La Planta 2013, vino que dicho asina permitiome facer un chiste mal non, lo siguiente y que nun pienso reproducir equí por temor a que nun me volváis a lleer, collacios :-). Un agua, dos cafés con xelu y convite a un par de copines de crema d'oruxo casero. Total una cuenta de 38€/persona de la que s'encargaron los "santos tiques" que tante allegríes gastronómiques nos permiten nestos tiempos.

lunes, 9 de marzo de 2015

La Mina (Cuayoto - Uviéu)


La Mina ye un chigre de los que menos tiempu lleven abiertos en Cuayoto, pueblu nel qu'hai chigres asgaya.

Bien decoráu, con alcordances a la mina, varios espacios dixebraos en forma pa tar agustu (chigrón, restaurante y terraza cubierta con califación de setes de butanu), la verdá que da bona impresión.
Mantelos de tela y sensación de tar bien atendíu. Un puntu malu, coño, si yes un chigre, yes un chigre, pero nel restaurante ponente el pitorru verde pa char la sidre y eso a mi nun me presta munchu.

Diendo a lo nuestro, doña croqueta pidió croquetes de xamón, pa variar, eso sí, 1/2 ración de les que dieron cuenta los dos guah.es ensin problemes. Gustaron-yos, hasta ehí puedo lleer y que teníen bona pinta.



Don bichos pidió lo suyo, calamares y pulpu. Los calamares frescos a la romana, taben perbonos, con un rebozu con un toque d'ayu y perrexil y una salsa casero d'alioli de compaña, dexábense comer perbien y gustaronnos a toos. Bona ración a recomendar.




Convenciome menos el pulpu a la brasa, curioso eso sí, qu'al restu de personal y-prestó asgaya. Debe ser que yo esperaba un pulpu a la brasa y lo que vino nun finé de velo claro. O tenía poca brasa o taba metá y metá (metá guisau, metá na brasa) porque'l resultau, que taba abondo bono, nun yera el esperaú. Eso sí, los tomatino pelaos a la brasa tan bien bonos.

Como vos digo, platu con diferencia d'opinones o d'opinión nos presentes :-)


El caberu fueron un par de sollombos de potru, que ya nos traxeron emplataos. Rico, poco fechu, una carne prestosa, nunca la prebara, nun tien un tastu tan marcáu como la vaca, ye algo más dulzona, nun sé, taba bien fecha. Eso sí, el cocineru/a debe ser caribeñu/a, ya la cosa qu'había perriba del pulpu, yera raro pero la salsa de compaña del potru, nin vos cuento. ¿parez de pimientu y tomate, eh?, pues non, prebesla y..sorpresa...de plátanu. Ehí quedó fios, quédome cola carne.



Fuera de bromes, un bon sitiu con tiques, nel que por esto, un par de cafés con xelu, una botella d'agua grande y una de sidre paguemos 56 €, lo cual ye abondo razonable.