miércoles, 11 de mayo de 2016

Cuatro Gatos (La Felguera - Llangréu)


Dempués de tanta mina había que reponer fuercies asina que dimos un paseín pela zona peatonal de La Felguera y tirando del guetador de tiques acabemos nel Cuatro Gatos.

Chigre curiosu, porque na parte de tras más paez una cafetería del sieglu XIX  qu'una sidrería, pero nun dexa de ser afayaizu. Carta de chigre de tola vida cola curiosidá de tener la opción de tapes más piquiñines que te permite prebar d'equí y d'ellí.

Al comer alternemos "calidades", claro, qu'al nun tener referencia del chigre reuslta qu'acertemos col platu del que son especialistes y lo demás foi un puntu (o dos) per baxo, ¡que se y-va facer!.

Como vos digo entamemos con les molleh.es, impresionantes, al nivel del Pumarín diría yo (al menos esi día), guisaes con otra salsa diferente, pero seles, tienres, bon tastu, perbones...la mini-ración que venía con pataquines frites de verdá nun dio pa nada y como ya pidiéramos lo demás tampoco repetimos. ¡Ye mal entamar per riba!




A la mesma vegada vinieron les croquetes de les que tuvimos que pedir otras porque nun yos dieron pa na a los guah.es que veníen esfamiaos (y eso que tamién xintaron unes poque molleh.es primero). Bien porque ya vos digo que repitieron y yo que prebé una (nun soi croqueteru) prestome.



Dempués una de fígadu con pataquines frites que taba bien bono, pero que nun llegaba al nivel de les molleh.es. Típica preparación encebollao d'Asturies de siempre :-)



Lo más normaluco de too (tampoco esperábemos otra cosa) foi'l pitu al ayu, bien turriadín per fuera, normalucu, como ye esti platu qu'a los doa adultos nun nos da munchu más por ello, pero que nun quedó nada.

Dos botelles de sidra Piñera, dos cafés con xelu, un agua y un Kas por (nun m'alcuerdo bien) unos 35-40 € con tiques.

En reumen, un chigre de pasu nel que nun te dan mal de comer y nel que si vais, nun marchéis sin prebar les molleh.es.










3 comentarios:

David Castañón dijo...

onde ya eso, ho!!!!
P'allá que vamos

David Castañón dijo...

Al llau de mio casa ... nun teo perdón ...

Fartones dijo...

Molleh.es!!!! ye la recomendación ;-)