miércoles, 13 de julio de 2016

Fumarel (Ribadeo - Lugo - Galiza)


Parada de vuelta a casa en Ribadeo y, como cualisquier domingu equí, munchu ambientín pela cai. Siguiendo una recomendación más de tapeo que de xintá fartucona y por siguir prebando chigres nuevos que siempre nos presta, finemos nel Fumarel. Sitiu nuevu na ciudá con bona presencia y afayaizu con una terracina cubierta na parte de tras na que nos punximos a xintar.

Fuimos a la gueta de los calamares na so tinta que mos recomendaron, pero la verdá que nun pudimos escoyer nada, xintemos lo qu'había porque nun quedaba nin 1/3 de la carta (y yo mirando pa tolos llaos y sólo había dos meses con xente, la hora rondande les 15:00 d'un domingu....) un plizcu raro, pero nada, allá que pidimos les tres cosines que quedaben pa compartir. Entamemos con la semeya que falta, "llombos de sardina plancha", pues llombos yeren y ricos taben, pero habra que yos-esplicar la diferencia ente sardina y parrocha, amás, 10 llombos son 5 parroches, vamos, dió pa mediu bocau.

El siguiente fueron unos fritos de bacalláu, tamién ricos, bon rebozu y bon productu que tampoco vistes les parroches esto parecionos la ración del mes, anque nun fuera pa tanto. Prestosos, anque nun ye dalgo que yo pida normalmente.



Meyor el caberu platu, unos calamares que'n vez de ser na so tinta yeren a la plancha. Frescos, ricos, bon puntu magar que los calamares frescos sigo prefierinedolos a la romana, pa gustos colores.




Como tábemos en viaxe bebimos dos copes d'albariño, un agua grande, un kas y un café con xelu y la cuenta fueron casi 54 €. Quiciabes tábemos de vuelta de la Galicia "de más allá de Foz" y acercándonos a les nuestres Asturies de preciu, de comer por dos duros hasta'n en bonos chigres y ensin botella de vino, ensin postres y raciones resultonos francamente tirando a caro.

Pareciome un chigre ideal pa tomar un vermut, y una tapina de compaña, pa comer dame, primera impresión que pa comer, magar del bon productu y bona atención ye caro y más si mires alrodiu en Ribadeo onde hai perbonos chigres. Mal nun xintemos :-)


No hay comentarios: