martes, 13 de septiembre de 2016

La Molina (Agulo - La Gomera - Canaries)


Nun ye que saliéremos munchu a comer o cenar n'estes vacaciones peles Canaries, pero como siempre, de sliar fuera lo que más nos presta ye dir a chigres típicos de onde temos. Nun lleguemos a xintar n'un guachinche tinerfeñu (sitiu de bodegues onde dante garbanzas, filete y vinu) pero sí en dellos chigres llevaos por recomendaciones de collacios de la zona o, como n'esti casu, por una paisana peramable que vionos perdíos a la gueta d'un chigre onde xintar na Gomera.

La visita a la Gomera ficimosla un domingu (los horarios de los ferries dende Tenerife son más amplios) y qedósenos percorta. Una isla perguapa, pequeña pero de munchos contrastes (montañes, valles, nubes, sol, bosques de llaurisilva...)

Agulo ye'l primer pueblu qu'alcuentres na costa a la baxada de Garajonay (una maravía esta isla) y La Molina ye un chigre que ta a la entrada, magar d'un poco escondíu. Chigre prestosu con ambiente canario (nun había nin un foriatu, sólo nosotros como "peninsulares" y dientro habíalos comiendo mentantu cantaben cancios de la zona y tocaben la guitarra).

Decidimos xintar na terracina porque anque taba ñublao n'esta parte de la isla, facía un chornón de su madre y yera onde meyor se taba ensin dulda. Amás, teniendo'n cuenta que'l chigre ta elevau sobre Agulo, habias unes vistes perguapes mar/monti.


Entamemos con un almogrote gomeru, una especie de paté fechu con quesu de cabra vieyu y mojo picón. Tapina pa prebar de la que nun quedaron nin los restos porque nun sólo nos prestó a los mayores, los neños punxeronse como'l quicu.


Tolo demás tamién vino pa compartir de dos en dos. Les croquetes caseres de pexe (atún de lata y un frescu canariu del que nun m'alcuerdo del nome) foi ente los guah.es. Taben abondo bones y veníen con una salsina de ali-oli.



El coneyu al mojo, tienru, de bon tastu y cola compaña de les típiques papas arrugadas, foi pa'l neñu y pa mí. La verdá que'l coneyu, introducíu dende la península y ensin depredadores naturales, ye un problema nes isles, pero gastronómicamente saquen-y muchu partíu. Taba perbono con una salsina sele de mojo que nun picaba (entruga que facer si vais compartir con guah.es, claro).


Pel otru llau, la neña y la madre prefirieron l'atún fervíu tamién al mojo nun picante :-). Una bona ración d'atún, bien preparáu con papas arrugadas de compaña. Nun ye la mio forma preferida de preparar el bonitu / atún pero taba bono que ye lo importante.



Un agua pequeño, un zumu, dos botellines de Dorada (la cerveza de Tenerife) y una frasca de vino gomero blanco de la casa seco y mui rico (1/2 de litro) nun llegó a los 8,5 €/cabeza. Vamos, que si nos aeropuertos la comida ye caro cuando sales de Canaries parecente astronómicos.

Lo dicho, un chigrín prestosu pa facer un altu nel camín.


2 comentarios:

David Castañón dijo...

Bona pinta, y ganes de Gomera, que nun la conozo.

Fartones dijo...

Isla perguapa de munchos contrates. Vas esfrutala :-)