viernes, 16 de septiembre de 2016

Tasca La Lata de Gofio (El Médano - Tenerife - Canaries)



A La Lata de Gofio, como a casi toos los chigres que fuimos, lleguemos por recomendación llocal. Un chigre perafayízu situáu en un paseu a pie de mar y un poco más llevantáu lo que permite tener unes vistes perguapes mentantu cenes.

Comida casero canaria, cenciello y rico. Entamemos, con unes gambes a la salsa del almogrote (un paté gomeru fechu con un quesu de cabra fuerte y mojo que ya prebáremos en La Gomera) que taben perbones y la salsa d'almogrote mui conseguida. Los guah.es tuvieron faciendo "barcos" col pan y la salsa hasta que nun quedaron nin salsa, nin gambes, claro. A esti platu hai que-y dar un sobresaliente.




Un plizcu más floxos, pero más que nada porque nun yeren muncha novedá (pedímoslos porque hai un "choperu" na familia) fueron los chopitos fritos con pataques y güevos plancha. Los chopitos bien, ricos, la compaña nun me pegaba nin con quesu, eso sí, nun aparte patques y güevos tamién sirvieron de cena.



Bono, bono, pero que mui bono taba la carne de cabra guisao con papas arrugadas. Polo visto ye la especialidá de la casa. Tal y como mos dixo'l camareru al día siguiente diba tar munchu meyor, difícil de creyer. Salsa lligadina, tastu potente, carne tienra y bien fecha. Un platu bien prestosu.




1/2 xarra de vino del país blanco y seco (equí en Les Canries dexai claro como queréis el vino blanco, conseyu), una botella grande d'agua y un par de cafetinos con xelu por menos de 44€ (11 per cápita). Sitiu nel que parar si tais pela zona.


No hay comentarios: